Jesteś studentem lub absolwentem kierunku IT? Pasjonatem, który chce się ciągle rozwijać?

Rozpocznij pracę w GSK IT, gdzie w życzliwej atmosferze i elitarnym towarzystwie zdobędziesz pierwsze doświadczenia zawodowe oraz uzyskasz możliwość uczestnictwa w certyfikowanych szkoleniach. Dzięki elastycznym godzinom pracy bez problemu połączysz studia z karierą zawodową. Z pewnością czekają Cię tutaj ambitne zadania i udział w międzynarodowych projektach, a wykonana praca zostanie doceniona i solidnie wynagrodzona.

Dołącz do nas i rozwijaj swoją pasję z GSK IT!

Oliwia Czechowicz

Informatyka i ekonometria
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

@GSK IT: IT Service Specialist – Business Intelligence

"Na początku mojej kariery było dla mnie niezmiernie ważne, aby móc się rozwijać. Chciałam doskonalić przede wszystkim swoje umiejętności techniczne, których poznawanie rozpoczęłam na studiach. W GSK IT jest to możliwe i to pod okiem doświadczonych specjalistów. Po 10 miesiącach stażu udało mi się przejść na pełnoetatowe stanowisko. Byłam wówczas jeszcze studentką studiów dziennych. Dzięki elastycznym godzinom pracy, zdołałam pogodzić jedno i drugie.

Praca w GSK daje mi dużo satysfakcji. Przyjazna atmosfera, szereg szkoleń i inicjatyw sprawiają, że czuję się tu znakomicie, a możliwość zmiany zespołu, w zależności od zainteresowań i potrzeb, sprawia, że nie można się tu nudzić.

Wiem, że po drugiej stronie jest pacjent, który dzięki naszej pracy może otrzymać odpowiedni lek w odpowiednim czasie."

Nabyte kompetencje:

  • Qlik, Datastage
  • ITIL
  • analiza i praca z Hurtownią Danych

Piotr Pietras

Informatyka
Politechnika Poznańska

@GSK IT: IT Consultant, Veeva Service Team

"W pracy w GSK IT najbardziej doceniam pomoc współpracowników oraz bogatą ofertę szkoleniową wspierającą rozwój kompetencji, szczególnie tych z zakresu IT, ale również tzw. umiejętności miękkich. Nauczyłem się tu rozwiązywania problemów oraz skutecznej komunikacji. Bardzo cenię sobie codzienną pracę w języku angielskim, ponieważ pomogło mi to uzyskać biegłość zarówno w mowie, jak i w piśmie. Praca w zespole Threat Defence pozwoliła mi rozwinąć umiejętności analityczne. W GSK IT codziennie mam szansę nauczyć się czegoś nowego i poszerzać wiedzę z zakresu systemów operacyjnych, sieci i baz danych."

Nabyte kompetencje:

  • Rozwiązywanie problemów
  • Obsługa incydentów bezpieczeństwa
  • Praca z zaawansowanymi aplikacjami security

Kinga Funk-Dzięcioł

Informatyka i ekonometria
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

@GSK IT: Associate Service Specialist

"W liceum myślałam, że pomagać ludziom mogę tylko jako lekarz. Na szczęście studia medyczne nie były mi pisane. Po ponad trzech latach szukania „swojego miejsca” w trakcie studiów, podjęłam pracę w GSK – jeszcze jako studentka studiów magisterskich – rzucając się na głęboką wodę. Dzisiaj już wiem, że był to dobry wybór i z przyjemnością bym go powtórzyła. Okazało się, że kobieta o analitycznym umyśle i humanistycznych predyspozycjach może być informatykiem i czuć się dobrze w tej dziedzinie. Mało tego, praca informatyka nie musi być nudna, a rozwiązywanie problemów setek osób z całego świata sprawia, że praca staje się służbą drugiemu człowiekowi. Praca w GSK sprawia mi wiele przyjemności i pozwala na rozwój dzięki pracy wśród ludzi z pasją, zaangażowaniem i wiedzą. Codziennie mam świadomość podnoszenia swoich kwalifikacji. Znalazłam swoje miejsce. Jestem informatykiem. Pomagam ludziom."

Nabyte kompetencje:

  • Analiza danych i procesów biznesowych
  • Komunikacja z klientem
  • Współpraca w zespole

Oliwia Czechowicz

IT Service Specialist – Business Intelligence

Piotr Pietras

IT Consultant, Veeva Service Team

Kinga Funk-Dzięcioł

Associate Service Specialist

Terminy takie, jak proxy serwer czy traceroute nic Ci nie mówią, za to wprowadzają Cię w zakłopotanie?

To nie powód do rezygnacji z rozpoczęcia kariery w najbardziej rozwojowej branży! Filologia Nowogrecka czy Geografia - to tylko niektóre z kierunków, które ukończyli nasi pracownicy. Dzięki licznym kursom oraz szkoleniom szybko poznasz tajniki systemów IT, a wsparcie doświadczonych pracowników pozwoli Ci na płynne przejście do nowej profesji.

Dołącz do nas i zrób pierwszy krok w branży IT!

Marek Wagner

Hydrologia i Meteorologia
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza

@GSK IT: Service Manager, Adobe, Global Commercial Services Application Support

"Mimo wykształcenia pozornie nie mającego związku z branżą IT, z uwagi na osobiste zainteresowania, szukałem możliwości na rozwój zawodowy w tej dziedzinie i otrzymałem ją w GSK IT. Bardzo cenię sobie kulturę pracy, jaka obowiązuje w naszej firmie. Wyrazem zaufania ze strony przełożonych jest powierzanie pracownikom odpowiedzialnych zadań, przy czym możemy liczyć na pomoc, również techniczną, ze strony doświadczonych kolegów. Jeżeli zdarzają się błędy, wyciągamy z nich wnioski, a nie konsekwencje. Dzięki temu nie boimy się podejmowania trudnych wyzwań. W GSK IT podoba mi się również fakt, że wewnątrz jednej firmy można doskonalić kompetencje z bardzo odmiennych dziedzin i budować relacje z ludźmi z całego świata. To czyni GSK IT doskonałym miejscem na rozwój kariery."

Nabyte kompetencje:

  • Zarządzanie projektami
  • Metodyka ITIL
  • Zarządzanie infrastrukturą IT

Aleksandra Rolka

Filologia Nowogrecka
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza

@GSK IT: IT Specialist, Content Authoring, Global Commercial Service Application Support – Authoring

"Po ukończeniu filologii nowogreckiej, kiedy to łączyłam studia, pracę i bycie członkiem zarządu studenckiej organizacji ESN, postanowiłam skupić się na karierze zawodowej. Przyjaciel zachęcił mnie do aplikowania na stanowisko w GSK IT i tak zostałam członkiem zespołu, w którym mogłam rozwijać swoje miękkie umiejętności. Ponadto, mogłam nauczyć się, jak działa globalna organizacja.. Niezwykłą szansę rozwijania umiejętności przemawiania publicznego daje mi także uczestnictwo w klubie GSK BSC Poznan Toastmasters. Od kwietnia 2017 pracuję w zespole Content Authoring. Obecne stanowisko pozwoliło mi nauczyć się pracy w środowisku AEM. W GSK IT doceniam wysoką różnorodność wyzwań, co wyklucza nudę i rutynę ustępując miejsca możliwościom rozwoju i współpracy."

Nabyte kompetencje:

  • Umiejętności komunikacyjne
  • Zarządzanie projektami
  • Praca w srodowisku AEM

Lena Czubińska

Filologia angielska
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

@GSK IT: IT Service Consultant, GMS Tech ADS Quality Applications

"W GSK IT pracuję już ponad 3 lata. Zatrudnienie rozpoczęłam od stażu, po czym kilka miesięcy później objęłam rolę IT Junior Specialist, a po pół roku awansowałam na stanowisko IT Specialist. Jako osoba, która ukończyła studia niezwiązane z IT, musiałam sporo nadrobić, ale GSK IT dało mi wszelkie potrzebne możliwości rozwoju i doskonalenia wiedzy. A-TEAM, czyli wewnętrzna grupa stażystów, umożliwiła mi budowanie relacji i integrację od samego początku pracy. Ponadto, w biurze panuje doskonała atmosfera, pracownicy wspierają się wzajemnie, chętnie pomagają i zawsze służą radą. Moim zdaniem głównymi wartościami w GSK IT są ogromne możliwości rozwoju i budowania indywidualnej ścieżki kariery oraz doświadczeni specjaliści chętnie dzielący się wiedzą."

Nabyte kompetencje:

  • Umiejętności przywódcze
  • Współpraca międzynarodowa
  • Administracja systemem SAP

Mikołaj Jarmuła

Analityka Medyczna
Uniwersytet Medyczny w Poznaniu

@GSK IT: IT Trainee, Front-end Web Developer

"Jako student 4 roku uczelni medycznej, stwierdziłem, że chcę rozwijać się jednak w innym kierunku. Zacząłem interesować się projektowaniem stron internetowych. Mój bliski znajomi poinformował mnie o trwającej rekrutacji na stanowiska stażowe w GSK, zarazem reklamując miejsce jako przyjazne studentom ze względu na elastyczne godziny pracy i jednocześnie pozwalające zwiększać swoje umiejętności w wymarzonym kierunku. Jak się szybko okazało był to strzał w dziesiątkę, a wszystkie słowa znalazły potwierdzenie w rzeczywistości. Poza tym GSK oferuje swoim pracownikom szereg szkoleń co pozwala nie tylko na rozwój w kierunkach technicznych, ale także w umiejętnościach miękkich."

Nabyte kompetencje:

  • Projektowanie aplikacji internetowych
  • Rozwój języka w oparciu o pracę z klientem zagranicznym
  • Współpraca w grupie przy realizowaniu dużych projektów

Marek Wagner 

Service Manager, Adobe, Global Commercial Services Application Support

Aleksandra Rolka

IT Specialist, Content Authoring

Lena Czubińska

IT Service Consultant, GMS Tech ADS Quality Apps

Mikołaj Jarmuła

IT Trainee, Front-end Web Developer

Branża IT nie jest Ci obca? Masz już doświadczenie zawodowe, ale szukasz miejsca, które dostarczy Ci więcej realnych możliwości rozwoju?

GSK IT zaprasza do współpracy! Międzynarodowe środowisko pracy, wymiana doświadczeń oraz liczne szkolenia rozwiną Twoją wiedzę ekspercką i umiejętności miękkie. Natomiast stabilność zatrudnienia, elitarne grono współpracowników oraz międzynarodowa renoma firmy wpłyną na jakość i standard Twojej pracy.

Dołącz do nas i rozwijaj swoją karierę w GSK IT.

Mikołaj Kamiński

Informatyka
Politechnika Poznańska

@GSK IT: IT Manager, Global Backup Service Operations

"Pracę w GSK IT rozpocząłem w 2005 r. jako Administrator serwerów Windows. Przez ponad 10 lat w GSK IT zajmowałem różne stanowiska w kilku obszarach IT, a obecnie pracuję na stanowisku IT Manager, Global Backup Service Operations i wspólnie z moim odpowiednikiem w Kuala Lumpur zarządzamy serwisem globalnie. Zespoły IT w GSK świadczą usługi dla bardzo szerokiego grona odbiorców wewnętrznych, wspierając swoją wiedzą oddziały GSK na całym świecie. W mojej pracy doceniam to, że daje ona szansę zarówno na rozwój umiejętności technicznych, jak i miękkich. Mam możliwość poszerzać swoje zdolności kooperacji i komunikacji w wielokulturowym i wielonarodowym środowisku oraz dążyć do osiągania wspólnych celów, które w ostatecznym kształcie przekładają się na produkcję leków służących zdrowiu pacjentów."

Nabyte kompetencje:

  • Umiejętności komunikacyjne
  • Zarządzanie zespołem
  • Zarządzanie serwisem

Wiesława Ruta

Informatyka
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu  

@GSK IT: IT Head, Incident, Change & Problem Management

"Swoją przygodę z GSK rozpoczęłam w 2005 r. na stanowisku Server Information Analyst. Moja kariera rozwijała się dynamicznie, dzięki czemu przez ten czas miałam okazję pracować w różnych zespołach oraz uczestniczyć w wielu ambitnych projektach. Od 2015 roku obejmuję funkcję IT Head w obszarze Incident, Problem and Change Management. W GSK IT najbardziej doceniam możliwość pracy w wielokulturowym środowisku oraz liczne inicjatywy wewnętrzne firmy. Szkolenia, warsztaty, czy chociażby Orange Day – czyli dzień wolontariatu, to tylko przykładowe wydarzenia, w których możemy brać udział. Dzięki temu, mamy okazję wzajemnie się inspirować oraz integrować jako zespół, co czyni pracę tutaj prawdziwą przyjemnością."

Nabyte kompetencje:

  • Zarządzenie międzynarodowym zespołem
  • Six Sigma Black Belt
  • ITIL Expert

Grzegorz Nowaczyk

Informatyka
Politechnika Poznańska

@GSK IT: Head of Threat Intelligence

"Do podjęcia pracy w GSK IT zachęciła mnie ugruntowana pozycja firmy zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku, profesjonalna atmosfera podczas rozmowy kwalifikacyjnej oraz zaproponowane warunki zatrudnienia. Pracuję tutaj już 10 lat i moja ścieżka kariery kształtuje się dynamicznie w dopasowaniu do moich ambicji rozwojowych. Swoją przyszłość zawodową w dalszym ciągu wiążę z pracą w GSK w obszarze bezpieczeństwa IT. Uważam, że ogromne możliwości rozwoju zawodowego, jak i personalnego są nieocenionym atutem pracy w GSK IT. Co więcej, bardzo cenię przyjazną i wspierającą atmosferę w biurze oraz możliwość codziennej komunikacji w języku angielskim."

Nabyte kompetencje:

  • Zarządzenie międzynarodowym zespołem
  • Budowanie oraz zarządzanie złożonymi usługami
  • Dogłębna wiedza z obszaru bezpieczeństwa informacji

Ewa Pęcherska

Filologia Germańska na Uniwersytecie Łódzkim
Zarządzanie, spec: Zarządzanie Sprzedażą na Politechnice Łódzkiej

@GSK IT: IT Technical Manager, Veeva

"Zanim rozpoczęłam swoją przygodę w GSK IT zdobywałam doświadczenie w wielu firmach w kraju, ale także na świecie. Pracowałam m.in. w Łodzi, Warszawie, Barcelonie, Stuttgarcie czy Indiach. Karierę w IT rozpoczynałam jako końcowy użytkownik systemu SAP i dość szybko zdecydowałam się rozwijać w kierunku konsultingu SAP, a następnie wyspecjalizować się w systemach CRMowych. Do aplikowania na stanowisko IT Technical Manager w GSK IT zachęciła mnie perspektywa stworzenia od podstaw dużego zespołu Centrum Kompetencji Salesforce.com i Veeva. Zdecydowanie warto pracować w GSK IT, ponieważ firma daje niesamowite możliwości rozwoju swoim pracownikom ze względu na liczne programy szkoleń oraz umożliwianie zmiany ról pomiędzy zespołami i działami dla pracowników, którzy dostrzega dla siebie szansę rozwoju w innych obszarach."

Nabyte kompetencje:

  • Zarządzenie zespołem
  • Modelowanie i optymalizacja procesów IT
  • Rozwijanie aplikacji

Sebastian Szuber

Informatyka, Rozproszone systemy komputerowe
Politechnika Poznańska

@GSK IT: Pharma Tech Manager, Veeva Competency Centre Lead

"Wcześniej pracowałem w kilku firmach związanych z IT, ale funkcjonowały one tylko w Polsce. GSK IT pozwoliło mi działać globalnie. Najbardziej podoba mi się to, że będąc w dziale IT, mam możliwość podejmowania się wciąż nowych zadań. Poznaję też różne stanowiska i zawody. Co ważne, w GSK IT zwraca się uwagę na kulturę pracy. Każdego dnia chcemy, aby nasze usługi były jak najlepsze, ale wystrzegamy się przysłowiowego „wyścigu szczurów”. Nie bez znaczenia jest również to, co dostarczamy jako firma. Produkowane przez nas leki nierzadko ratują życie. Zaczynając tutaj pracę, zajmowałem się administracją infrastrukturą, a później globalną aplikacją. Zarządzałem też globalnym serwisem i usprawniałem nasz biznes. Teraz przede mną kolejne wyzwania – mam nowy zespół i nową aplikację, nad którą pracujemy. Za dwa lata chciałbym z czystym sumieniem powiedzieć: to działa! Wtedy zacznę szukać kolejnych ciekawych zajęć - cały czas w GSK IT."

Nabyte kompetencje:

  • Umiejętności komunikacyjne
  • Zarządzanie globalną usługą
  • Praca z użytkownikami biznesowymi

Mikołaj Kamiński 

IT Manager, Global Backup Service Operations

Wiesława Ruta

IT Head, Incident, Change & Problem Management

Grzegorz Nowaczyk

Head of Threat Intelligence

Ewa Pęcherska 

IT Technical Manager, Veeva

Sebastian Szuber

Pharma Tech Manager, Veeva Competency Centre Lead