Rozwój GSK IT w Polsce

Praca i ścieżki rozwoju w centrum GSK IT

GSK IT istnieje od 2005 roku. Naszą przygodę w Poznaniu rozpoczynaliśmy od zatrudnienia 30 specjalistów z branży IT. Od tego czasu nasze grono powiększyło się… ponad dziesięciokrotnie! W czerwcu 2016, po ponad 10 latach istnienia, świętowaliśmy zatrudnienie pięćsetnego pracownika.

Poznańskie Centrum to jedno z pięciu centrów globalnych usług GSK. Podobne placówki Business Service Center funkcjonują tylko na Kostaryce i Malezji. Poznańskie Centrum GSK IT dostarcza na co dzień usługi wspierające pracę ponad 100 tysięcy osób zatrudnionych w GSK na całym świecie. Główne obszary wspierane przez GSK IT Poznań to: bezpieczeństwo IT, rozwiązania mobilne, zarządzanie projektami, wsparcie usług kadrowych oraz systemów operacyjnych i infrastruktury IT.

Nasze poznańskie Centrum na przestrzeni lat zyskało miano atrakcyjnego pracodawcy, który oferuje przyjazne, nowoczesne środowisko pracy. Dzięki licznym ścieżkom rozwoju i możliwościom zdobywania doświadczenia zawodowego, jesteśmy pracodawcą wysoko cenionym przez profesjonalistów z sektora IT.

Nasz program stażowy, czyli A-Team, co roku cieszy się wielką popularnością wśród studentów i absolwentów. Z roku na rok dołączają do nas młodzi ludzie, którzy swoje pierwsze doświadczenie zawodowe chcą zdobywać w globalnej korporacji, jaką jest GSK IT. Na stażu nie parzą kawy, a zamiast tego mają swoje zadania i odpowiedzialności. Jednocześnie, w każdej chwili mogą liczyć na wsparcie swojego przełożonego i innych członków zespołu. Dzięki temu jest to dla nich dobrze spędzony czas i ogromna inwestycja w swój rozwój zawodowy.

Od lat aktywnie działamy w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), realizując lokalne partnerstwo m.in z Uniwersytetem Ekonomicznym” w Poznaniu. Jesteśmy również laureatem nagród „Best IT Centre Award” dla najlepszego centrum IT w Polsce oraz finalistą konkursu „Lider Wsparcia IT”.