Dla GSK IT liczy się rozwój

WybITne możliwości rozwoju są tym, co szczególnie cenią pracownicy GSK IT. Wierzymy, że podstawą sukcesu jest aktywność i zaangażowanie we własny rozwój, dlatego w GSK IT stwarzamy możliwość ciągłego pogłębiania wiedzy oraz kompetencji. Nasi pracownicy mają okazję brać udział w licznych szkoleniach – zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych, zależnie od potrzeby biznesowej.

W 2016 roku nasi pracownicy przeznaczyli 5632 godziny na udział w szkoleniach: zarówno stacjonarnych, prowadzonych przez naszych trenerów wewnętrznych, jak również zewnętrznych.

W GSK IT oferujemy szeroki wybór programów szkoleniowych od technicznych po te, mające na na celu podnoszenie tzw „ miękkich” kompetencji i umiejętności. Właśnie dlatego oprócz szkoleń, które w oczywisty sposób pomagają naszym pracownikom w codziennej pracy, mają oni szansę brać udział w bardziej nietypowych dla IT. I tak oto dla stażystów przygotowujemy specjalne spotkania i konsultacje z naszymi rekruterami czy warsztaty o tworzeniu CV. Mamy też coś dla starszych stażem pracowników, m.in. szkolenia, które uczą zarządzać zasobami ludzkimi w zespole. Dwa razy do roku, w ramach Spring i Winter Eventu organizujemy liczne warsztaty, gdzie nasi pracownicy mają okazję pogłębić swoją wiedzę z naprawdę wielu dziedzin.

To, co również bardzo ważne to fakt, że wspieramy dzielenie się wiedzą. Szkolenia prowadzone przez naszych obecnych pracowników pokazują nie tylko, że pracują u nas eksperci z bardzo wielu dziedzin. To dodatkowy dowód na to, jak ważna jest dla nas praca zespołowa i komunikatywność.

Programem rozwojowym objęci są wszyscy pracownicy GSK IT, niezależnie od stażu pracy. Wiele szkoleń i certyfikatów, które można nabyć w ramach pracy w GSK IT jest wysoko cenionych na rynku pracy.

Jeśli stawiasz na rozwój, dołącz do WybITnych